4 Nisan 2013 Perşembe

Yeni Aldıklarım


Benherneysemo'nun kitap alışverişi biter mi? Yine yemedi içmedi kitap aldı! 

Şimdi 3 internet sitesiyle kitap alım deneyimimi anlatacağım size hem :) Bana geliş sıralarına göre başlıyorum... 

Şu sıralar en çok alışveriş yaptığım site Kitap Sihirbazı... İlk alışverişim yoğunluktan ve karşılıklı yanlış anlaşılmalardan ötürü sorunlu olmuştu ama şu an harika gidiyor... Ücreti yatırdığım gün kargoya çıkıyor hemen bana ulaşıyor, ayrıca oldukça yardımcı oluyorlar. Ellerinde olmayan bir kitabı istediğinizde de getiriyorlar. Son alışverişim biraz alakasız gerçi. Birincisi alanımla ilgili bir başvuru kaynağı. Diğeri ise kuzenime aldığım bir polisiye roman :) Kısaca şu an en memnun olduğum sitelerden biri. Biricik blog ikizim Kitap Tutkusu ona bir sürü Justin Bieber ayracı gönderdiler diye isyanda ama ben memnunum :p




İkinci site ise Scala Kitapçı... %20 İndirim kuponum vardı ve ilk kez alışveriş yaptım. Havalemin görünmesi birkaç gün sürdü ancak havale görününce kısa sürede geldi kitaplar. Paketlemeleri de hoşuma gitti. Tekrar alışveriş yapabilirim... 



Crossfire serisinin 2. kitabını 1. yi okumadan indirim diye sipariş verdim ama bin pişmanım :/ Aşkı Rüyamda sevdimi daha önce almak istiyorum diye yazmıştım... Rüya deyin be gelirim yani...:)

Ve Tayfun Şahin'in Aşk Serisinin son kitabını nihayet aldım, almayı ertelemiştim çünkü çok kafam karışıyor okurken :) Hemen başlayacağım... 

Gelelim son siteye: D&R... Kendi mağazaları dışında ilk kez internet sitesinden alışveriş yaptım çünkü inanılmaz indirim vardı ama işkenceye dönüştü resmen alışverişim! Günlerce havalem görünmedi, defalarca aradım hep ilgileneceğiz dediler ama hiçbir şey değişmedi... Sonuncusunda biraz sert konuştum sanırsam... Neredeyse 2 hafta olmak üzereydi ve siparişler geldi... İllallah dedim! Bir daha D&R dan alışveriş yapar mıyım bilemiyorum...


Kitaplarım böyle! Otranto Şatosu Gothic Edebiyatın babalarından. Aşkın Meali'ni Sinan Yağmur hastası biricik arkadaşım G'ye aldım :) 
Diğerlerin Dex'in güzelleri... 



Ve Historical'larım... İlk Julie Garwood'um <3

Ayrıca Sabrina Jeffries aldım. Bende 2 kitabı vardı ama gitti ve bir daha dönmedi :/ O nedenle hazır indirimdeyken alıverdim. Ah, ah onlarca kitabım gitti dönmedi, dönenler de perişan haldeydiler. Bu yüzden artık kitap vereceğim kişiler çok sınırlıdır malesef ki.. 
Stephanie Laurens'ın bu kitabı ne kadar büyük ayrıca :D 


İşte böyle bir macera... Hadi bana iyi okumalar :) 


12 yorum:

Kitap Tutkusu dedi ki...

Ahh ahh o Justin Bieber ayraçları yok mu! Arkadaş bir değil beş değil tam yedi tane göndermişler! Hayır anlamadığım gençlik kitabı falan da sipariş etmedim ki ben! Bildiğin anita vardı yani!

Orda bir Garwood gördüm sanki :D veeee deee Sabrina Jeffries! En sevdiğim iki yazar ve ikizim olarak senin de bayılacağından eminim!

SJ'nin okumadığım iki kitabı kaldı. Biri de Bir Çapkına Vuruldum! Favori kitabım ise Sır Gibi Sakladım. Minerva ve Giles çok tatlılardı <3

Keyifle oku canım benim!

NOT: O JB ayraçlarından sana da göndericem!

miyav kedicik dedi ki...

Otranto Şatosu harikadır. Gothic roman bu kitap ile başlar. Çok güzel kitaplar seçmişsiniz.. Güzel okumalar diliyorum..:))

Benherneysemo dedi ki...

Gothic edebiyatla çok ilgiliyimdir :) Bu kitabı da temel taşlardan biri olarak gördüğüm ve de indirimde gördüğüm için hemencecik aldım... Çok teşekkürlerrr yorumunuz ve güzel dilekleriniz için... :)

Benherneysemo dedi ki...

Ahahah ben de sana 1D tişörtü göndercem :D Ergenleeer! :D

Valla bana Gabriel ayracı gönderirken sana neden JB göndermişler bir düşünmek lazım, hahah :)

Uzun zamandır elimde olan ama hala okumadığım Historical Kraliçelerinden utançla özür diliyorum :(

Kitap Tutkusu dedi ki...

Ahahahha :D o JB ayracının arkasında 1D var :D

Gabriel ayracı istenmektedir!

İkizcan okursun zamanla :))

Benherneysemo dedi ki...

Şimdiden hazır ayraç! :D

Okurum umarımm öyle bir birikim var ki kitaplardaa onlarca, yüzlerce :(

Fatih Demirkol dedi ki...

merhaba güzel bir blog hemen takibe aldım ben de yeni blog açtım bana da beklerim:)
http://myworldinthebooks.blogspot.com/

Benherneysemo dedi ki...

teşekkürler ve de hayırlı olsun :)

Kitap Tutkusu dedi ki...

:D saol canım benim kalp

Bende de bir o kadar var ikizim :s

İpin ucu kaçtı fena :s

Benherneysemo dedi ki...

Hem de nasıl diyorum başka bir şey diyemiyorum!

Pınar Şentürk dedi ki...

Merhaba. Tarafımdan Liebster Blog ödülü aldınız. İlgilenirseniz (:
http://colorful-book.blogspot.com/2013/04/acln-odullu-blogger-geldi.html

Benherneysemo dedi ki...

Teşekkür ederim, tabi:)