15 Nisan 2013 Pazartesi

Şu an Okuduklarım - (Akşam Okuması) Anlaşma - Fatih Murat Arsal

Elimdeki müthiş Judith McNaught kitabı yanında akşam okumalarına devam :) 
Fatih Murat Arsal - Anlaşma... 
P.S: Yavuz benim favori FMArsal karakterlerimden biridir;)




Fırtınalı bir günde, çalıştığı kafede, fırtınadan daha dehşetli bir teklif aldı Merve... Annesinin boğucu baskılarından artık bunalan bir müşteri eline telefonu tutuşturmuştu.


“Telefonda şimdi annem var! Onunla konuşmanı istiyorum. Ne sorarsa ‘Evet’ de… Tamam mı? Nazik ol! Söz veriyorum, iyiliğinin karşılığını alacaksın!” dedi genç adam sakince. 

Genç kız, bu asık suratlı adamdan telefonu alıp da annesinin...

"Oğlumun dediği doğru mu? Onu sormak istemiştim…?” dediğini duyduğunda ne dediğini önce anlamadı.

Ama onun her soruya ‘Evet’ demesini istediğini kesinlikle hatırladı. 

“Evet, doğru…!” dedi sakince. Sorun değildi. Evet demek o kadar da zor olmazdı. Karşı tarafta gerçek bir sessizlik olmuştu. Bunun üzerine tam telefonu adama geri verecekti ki, telefondaki kadın yine konuştu.

“Yani… gerçekten evleneceksiniz… Öyle mi?”

4 yorum:

  1. ahhhhh Yavuzzzzzz diye diye okudum bu kitabı ahhh ahh diyorum hala hatta geçen gün arkadaşımı ziyarete gittim acaba dedim bu yeni sitelerden biri gerçekte Yavuz'un dairesi olabilir miydi?

    Dün gece İzmir'den yola çıktım Manisa yolu üzerinde atauğçe geldi aklıma burada mı çorba içti diye:)

    FM Arsal romanları ile yaşıyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavuz ve Kara benim favori FMArsal erkeklerim :) Ben de aynı tepkilerle okuyorum tekrardan :)
      Fatih Hocanın kitaplarının bir güzelliği de burda, mekanların hemen hepsi gerçek hayatta olan yerler... Çoğu kısım İzmir ve ankara'da geçtiği için seni anlıyorum :)
      P.S: Yanlış resmi eklemişim, düzellttim :p

      Sil
  2. Kitaplari bu siteye yukleme imkaniniz varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, daha önce gelen maillere verdiğim cevabı buradan da vereyim en iyisi. Ben bu yazıyı yazalı uzun zaman oluyor ve o zamanlar Fatih Hoca'nın kitapları e-book şeklindeydi, yazarın facebook sayfasında da link olarak bulunuyordu. Ancak şu günler için konuşursak kitapların bir çoğu basıldı, bir çoğu basım aşamasında. Bu nedenle basım sürecindeki bir kitabı göndermeyi etik bulmuyorum. Kitaplara artık basılı olarak ulaşabilirsiniz :) Sevgiler...

      Sil