16 Nisan 2013 Salı

Bir Tardis Bin Tardis -Doctor Who-
















Doctor Who'yu pek bir severim... Hepsinin yeri ayrı olsa da 10. Doctor -David Tennant- favorimdir... 

Bilmeyenler için doktora kısaca "A mad man with a blue box...(Mavi kutulu deli adam)" diyebiliriz... Kendisi dışarıdan eskilerin mavi Police Public Call Box'ına benzeyen -benzeyen ifadesi fazla- uzay gemisiyle zamanda yolculuk yapan bir Zaman Lordu!!! Ve son zaman lordu da kendisi... 



Aslında doktorun kendisi kadar meşhur olan uzay gemisi Tardis, doktorun gittiği zaman dilimine göre dış görünümünü değiştirip, döneme uyum sağlıyor... Ama bir zaman yolculuğunda şu anki görüntüsü takılıyor ve hep o şekilde kalıyor. Sonuçta Tardis mavisi diye bir renk bile var...

İşte bu yazımda Tardis'ten bahsedeceğim... Hayranları Tardis'i özel hayatlarına öyle sokmuşlar ki her yerde bir Tardis görebilirsiniz. Bir çoğuna ben de özendim açıkçası :) O zaman hadi başlayalım... 

Yasal Uyarı: Bu post bolca resim içermektedir... 



En basitinden başlarsak telefon kılıfları tabi ki... 

 Kumbarayla para biriktirme yaşını çoktan geçmiş olsam da kumbara da çok sempatik :)




Mutfak eşyaları konusunda yelpaze geniş. Kurabiye kavanozundan bardak altlığına...


Kupadan... -ki bende olsun isterdim kesinlikle-


Çaydanlığa... (Annemin çeyizime koymayı asla kabul etmeyeceği bir parça olsa da:)




Ahh Tardis'iiimmm... Seni böyle gördüm ya içim parçalandı... Nasıl kıydılar da çöp attılar sana :(




Sürekli bir şeyler yazma ihtiyacı içerisinde olan hem kalemi hem çenesi düşük bana göre olanlardan biri daha. Defter Tardis! :) Uzay maceralarımı yazardım bebeğim eğer sen benim olsaydın... 



Tardis çorabı :) Ama plaj havlusu olan çok havalı...  Ayrıca en baştaki de bir teklif kartı, sevgiliniz Doctor Who'cu değilse romantiklik değil öküzlükle suçlanacağınız da bir gerçek :)



Ama sevgiliniz Doctor'cu ise ve de siz aranızda görüşüp anlaştıysanız, Allah tamamına erdirsin demek düşer bize de... Yok değilse ve de siz ısrarla böyle teklif ediyorsanız -cidden öküzmüşsün arkadaşım- kutuyu kafanıza yemeniz ve Tardis'le gidilebilecek yıldızların kafanızda dönmesi de çok olası :)



Tardis mücevher kutusu... Yüzüğünüzü burada saklayabilir rahatça... :) Ve de DVD rafı... Çok hoş ama boyası gelmiş bu rafın :)



Doctor Who lambaları. Sağdaki odanızda yatak başınızda çok hoş durabilir ancak diğeri çocuğunuzun sünnetinde bahçeyi aydınlatmak için kullanılabilecek cinsten :p



Tardis USB +anahtarlık.... Hiç fena fikir değil. Diğerine ise bittim, akıl edenin aklına sağlık ve de başka işi gücü yok muymuş? Tamamla küpü, bul Tardisi :)



Doctor Who'yla kafayı bozduysanız evden atılmanız büyük olasılık... Peki, napıyoruz, yılmıyoruz. Bahçeye bir Tardis sığınak yapıyoruz... Kovulduğunuzda kanepede yatmaktan iyidir...  Buna cesaretiniz yoksa benim olmadı bari hayvanımın olsun diyerek Tardis yuva yapmanız da olası tabi... 




Tardis Kapılar... Biri ev kapısı diğeriyse buzdolabı...  Şu kapı bizim sokakta olsun zevk olsun diye çalarım her gün. Buz dolabının da kapağını açar saatlerce bakarım içine... Böyle de çılgın(!)ım...



Tardis Çantalar... İlki postacı çantalarını andırıyor, hoş da 2. sine bir anlam veremedim. Valizle pazar arabası olma arasında kararsız kalmış, seçimi kendisine bırakıyorum... 




Tardis yatak... Bir gün herkes Tardis'te uyusun diye...  



  Doctor Who köşesi :) Tardis, Doctor ve diğerlerinin oyuncaklarıyla dolu, sempatik bir köşe... Tabak, çanak koyduğumuz rafları sergilemekten iyidir en azından... Diğeriyse bir Tv ünitesi. Herhangi birinin salonuna uyar mı bu renkle bilemiyorum ama adamlar yapmış...


 İşte favorilerimden bir diğeri Tardis Kitaplıklar. Efsane ya, öyle güzel... Diğeri de yatak başı için süper olmuş... Kıskançlıktan ölmeden atlıyorum bu resmi... 




Doctor, 'Tardis canlı' derdi de inanmazdık... Ne manyak anne-babalar var değil mi? Allah'tan zamanında bizimkiler beni böyle giydirmemiş de hiç utanç verici fotoğrafım yok... Ama büyüyünce ben de çocuğuma bu işkenceyi yapabilirim, tatlılığa bak :)


En favorim bu, tövbe tövbe ya :)
Tabi bu arkadaş biraz abartmış, (ölünün arkasından konuşulmaz ama) siz siz olun evde denemeyin...   



 Çok kıskandıysanız, buyurun tarifini veriyorum... Evde kendi  Tardis'inizi yapın... Bir Tardis, bin Tardis olsun biz de mutlu falan olalım işte... :)

P.S: Benim favorilerim kesinlikle kupa, defter ve kitaplıktır... :)

Sevgiler... 

Edit: Ürünleri bulmak isteyenler bir de BU YAZIYA bakabilir :)

40 yorum:

  1. Wuuhhuuhhuuu Tabut harici hepsi muhteşemm KALP Vee kitaplığa bayıldım :) Bende istiyorumm bunlardan :) yazın çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık KALP

    YanıtlaSil
  2. Aaa aşk olsun tabut benim favorimdi :D Kitaplık, kupa ve defterden ben de istiyorum kesinlikleee <3 ve de teşekkürler canım ... :)

    YanıtlaSil
  3. Bi kaç damla gözyaşı düştü kucağıma bunlara bakarken, çok güzeller :'')')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de yazarken beni düşün, içim gide gide :) Cidden çok güzeller :)

      Sil
  4. defter ve kupa var bende ama diğerlerini görünce ciğreim yandı yahu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa defterle kupa mıııı?? Nereden aldınız çok merak ettim :)

      Sil
    2. öncelikle geç cevaptan dolayı özür dilerim. yorumu yazıp unuttum herhalde. :(
      kupayı amazon'dan sipariş ettirmiştim, defteri de kuzenim ingiltere'den hediye almıştı. :) ama defter de var sanırım amazon'da.

      Sil
    3. Yorumunuzdan sonra ben de alabileceğim yerlerle ilgili araştırma yapmaya başlamıştım, cevabınız için çok teşekkürler veee bunu demeden geçemeyeceğim çok şanslısınıız :)

      Sil
  5. bunları nerden alıyoruz acaba ya bi tanesine bile razıyımm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimisi özel yapım, kimisi de http://www.thinkgeek.com/interests/doctorwho/ bu adresteki gibi satılıyor :)

      Sil
  6. Merhaba öncelikle..
    Ben de google'da Tardis modelleri ararken tesadüfen bloğunuzla karşılaştım. Doctor Who sevenleri bulmak çok hoşuma gidiyor. Benim de bir bloğum var. Doctor'u yazıp duruyorum, tabi araya başka meraklarımı da karıştırıyorum am önceliğimiz her zaman Doctor! :)
    Beklerim http://mathildanindunyasindayim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlaaaar :)) Hihi Doctor Who seven birini gördüğüm için bn de çok sevindim :) 12. doctor hakkında bir yazı yazıcam yakında :p

      Sil
    2. doctoru kim sevmez :) Ben de tardis kumbara vs. ararken buldum siteni. Keşke Doctor Who eşyalarını Türkiye'de daha rahat bulabileceğimiz geek shoplar olsa.

      Sil
    3. Büyük eksiklik bence de :( Tüm malvarlığımı oralarda harcamak istiyorum. :(

      Sil
  7. merabalar ben de bir doctor who hayranıyım ve aynı zamanda defterlerde çok düşkünümdür ama hiç bir şekilde defteri bulamıyorum bana bunun için bir site önerebilecek biri var mı.? şimdiden teşekkür ederim.. ;)

    YanıtlaSil
  8. Kupa,çaydanlık,kurabiye kavanozu,bardak altı kütüphane ve yatak,hepsine bayıldım.Ahh bir tardisim olaydı,bineydim ona,gideydik zamanda her yere :))))

    YanıtlaSil
  9. Eğer güzel bir çizimin olsaydı Tardis yapabilirdim. Ama kesinlikle deneyecegim :D Whovian bulduguma sizin gibi bende cok sevindim, harikasınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^ İlla çizimle değil belli boyutlarda çıktılar alarak da yapabilirsiniz aslında. Keşke bizde de satılıyor olsa böyle şeyler kolayca ulaşabileceğimiz şekilde :(

      Sil
  10. Bir whovian daha :) sevindim :D
    resimler şahane , teşekkürler .

    YanıtlaSil
  11. Tardis Cafe'yi duydunuz mu? :)

    İstanbul'da olduğu iddia ediliyor, ama Pendik sahilde bi cafe, benim için Londra kadar uzak geliyordu ama Doktor aşkına gittim gördüm mutluyum :)

    Çok abartılacak bir yer değil, kesinlikle geliştirilebilecek çok yanı var, ama şirin bi yer, Tardis'in kapısından giriyorsunuz, her tarafta Doktor'un afişleri, çalan şarkılar vs, gözlerim dolu dolu olmuştu benim.. Eşantiyonlar ve hediyelikler yaptırmaya yeni yeni başlıyorlar, kupalar vardı gittiğimde, çok profesyonel bulmadım. Yemek olarak fish fingers&custard olduğunu iddia ettikleri, aslında custardla alakası olmayan ama çabayı takdir ettiğim bi spesiyalleri var.

    Şirin, gelişime açık, sadece Tardis'in kapısından girmek için bile gidilebilecek bi yer whovianlar için. Yazıya rastlamışken söylemeden geçmek istemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Doctor Who'nun Türkiye sayfalarından birinde tanıtımını görmüştüm diye hatırlıyorum. Yeni bir yer olduğu için eksiklikleri olması normal tabi. Özellikle gitmeyebilirim şu an için ama belki bir gün yolum düşerse denemek isterim :) Teşekkür ederim ^^

      Sil
  12. acaba türkiyede bunların satıldığı bi site varmı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köstebek.com da çoğu ürünü bulabilirsiniz

      Sil
  13. acaba türkiyede doctor who ile ilgili şeyler satan bir site var mı?

    YanıtlaSil
  14. Oo bir whovian daha buldumm =) Benim duygularıma tercüman olmuşsun resmen. Aynı doctor who çılgınlığı ve aynı david aşkı =) hatta ben bir kitapçık hazırlamaya bile başladım doktorla ilgili. Ayrıca insan sırf o tabuta girmek için ölür yaa tek kelimeyle olağanüstügüzelfevkalademsi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o benim!!! :D Ben de bir Whovian bulmuş oldum :) Kitapçık mı :O Okumak isterim ^^

      Sil
    2. malesef henüz bitmedi kitapçık =) yaşasın biz doctor who delileri =) hem yakında bekleme rekorum rory'yi de geçti sanırım çıksın artık şu yeni sezon yaa

      Sil
  15. süper ya imkan olsa da tabut hariç hepsinden alsam yazın için ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. bayıldım yaa çok güzeller ama en çok hoşuma tardis li defter gitti. Onu nerde bulabileceğim hakkında bi fikrin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının altındaki linki inceleyebilirsiniz. ^^

      Sil
  17. Ben TARDİS dolap yaptırıyorum

    YanıtlaSil
  18. Benim de en çok sevdiğim Doctor David Tennant'tır. Onun kadar yakışan başka bir Doctor olmadı bana göre. :( Ve o kurabiye kutusu ve demlik allam hep istemişimdir. Fakat bunlara bütçe dayanmıo işte. Bir Britiş yapımına para birimi yüzünden fan olmak ne yazık ki cüzdan için çok acı :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum :D Türk bir sitede kupa 35 Tl :O Ama alacağım uygun bir zamanda ^_^

      Sil
    2. o Türk sitesini banada verebilirmisiniz ? Defter ve kupa ya bayıldım bu arada. :)

      Sil
  19. Doctor who defterinden bende istiyorum nasil sipariş verebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amazon vs. Gibi sitelerden bulabilirsiniz. Ya da şu yazıda bahsettiğim gibi kendiniz yapabilirsiniz: http://benherneysemo.blogspot.com.tr/2016/01/tardis-defterim-river-songun-gunlugu.html?m=1

      Sil