9 Şubat 2013 Cumartesi

Yeni Aldıklarım - Almak İstediklerim

Bu kitapları alalı bayağı oluyor ancak fark ettim ki hiç yazmamışım :) Fırsat bulunca ekleyivereyim didim...


İlk olarak ben nihayet Yeşilçam'da en sevdiğim sanatçı olan Türkan Şoray'ın Sinemam ve Ben kitabını aldım. Tüm absürdlüğüne ve olanca histerisine rağmen çok severim ben Yeşilçam'ı...

Annem de kendisini çok sevdiği için bu kitabı şuan birlikte okuyoruz. Akşamları yarım saat - 1 saat, ben okuyorum, o dinliyor, birlikte yorumluyoruz falan, çok tatlı oluyor. Kitapta bir çok dönem resmi de var, o resimleri de kritik ediyoruz... :) Bittiği zaman yorum da gelecek. 


Diğeri de benim bir yarışmada kazandığım Bige Bilgen'in Kelebekler Çizdim Kalbime kitabı. Bir aşk romanı ve benim ilk Bige Bilgen kitabım... 

Kapak tasarımına da ayrı bayıldığımı söylemek istiyorum. Kelebek figürü benim çok sevdiğim figürlerden biri. Arkadaşcımın hediyesi olan ayraçla da çok yakıştılar :) Umarım severim... 


Almak istediklerime geçersek de;
kitap sayfalarından birinde denk geldiğim bir kitap ve konusu beni bayağı çekti... 
Aşkı Rüyamda Sevdim - Emrah Doğu.
Kitabın ilgimi çeken konusu ise şöyle:
"Herkes düşlerinde birini yaşatır. Kimi sevdiği kadını, erkeği; kimi hayranı olduğu herhangi bir sanatçıyı yazar belleğine. Onunla yatar, onunla kalkar. Kısacası her olumlu ve olumsuz düşüncede o vardır artık. Hatta bazen uyurken gördüğümüz olaylar zincirinin böylesi etkilerinin uyandığımızda bizleri atmosferi altına aldığını hissederiz.
Yazar Emrah Doğu ilgiyle okuyacağınız bu eserinde düşlerde saklanan, ulaşılmak istenilen bir aşkın trajik bir biçimde ortaya çıkışını ve karakterlerin gerçek hayat dışında rüyaların etkisiyle oluşan travmaların gerçeğinden ayırt edilemeyecek bir şekilde yaşanmış gibi sorgulandığını anlatıyor."

Benim gibi en üst seviyede absürd rüyalara sahip ve bu rüyalarına çok değer veren biri olarak tanıdık geldi hikaye. Alıp, okuyup, göreceğiz... :)

Sevgiler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder