15 Aralık 2012 Cumartesi

Yeni Aldıklarım ve Almak İstediklerim

Genelde kendimi kaptırdım mı bir kere koca kitapları hızlıca bitiririm. Ama kitap alma hızım kitap  okuma hızımdan da fazla demiştim sanırım. Aklımdaki bir kaç kitaptan sonra uzun bir süre kitap almamayı planlıyorum. Planlıyorum çünkü dayanabileceğimi pek sanmıyorum. :) 
Çoğu serim de bitmişken şuan için çıktıklarında Fatih Hoca'nın Yalnız Gözlerin İçin ve Erin Lurus'un Bataklık hariç uzun bir süre kitap almamaya çalışacağım... (Başarılı olacakmış gibi... :)


Neyse efenim... Bugün bir kargom daha geldi ve NİHAYET bana uzun zamandır alamadığım İçinde Aşk Saklı'mı getiriverdi... Yine hepsiburada'nın indirim kampanyasından 2 kitap daha sipariş ettim. Onlar yarın gelecek ama ben şimdiden yazayım tek başlık altında toplayım istedim... :)


Yarın gelecek iki kitabın ilki ilk Rita Hunter kitabım: Tatlı Tuzak. Yazarı net hikayesi olarak yayınlanan Yağmurla Gelen'le tanımıştım. Bu arada yazarımız Türk. Rita Hunter onun takma ismi. Kendisi historical romance'de kendi tarzını oluşturabilmiş bir yazar. Dönem aşklarını esprili de bir dille anlatıyor... 


Diğeri ise benim daha okuma yazmayı ilk söktüğüm zamanlarda, abimin ise ilkokul zamanlarında birlikte defalarca okuduğumuz bir yerel efsaneler kitabı: Ali Püsküllüoğlu - Efsaneler... O kadar çok okumuştuk ki kitap inanılmaz yıpranmıştı. Favorimiz de Yunus Balığı Sırtındaki Çocuk'tu... Yıllar sonra kitabı görünce abimle kendim için sipariş ediverdim... 





Kitapsihirbazında iptal edilen kitabım yerine kesilen hediye çekiyle alınacak kitaplar da bunlar. Şu an sepetimde, henüz sipariş vermedim. Lux serisi çok merak ettiğim bir seri, hemencecik edinmem lazım :) Bu sözü yazdıktan sonra dayanamadım, siparişi verdim :)

Almak istediklerim ise... 


Benim için ayrı bir yeri olan yazar Anna Campbell... Şuan yayınlanmış olan 3 kitabı da bende mevcut, henüz iki tanesini okudum. Anna Campbell erkekleri hep aşırı yaralı olur... Klasik historical romance'lerden daha farklı bir çizgisi olan ve kalemini çok sevdiğim bir yazar...  Kapağını da çok beğendim bu arada, renk ambiyansı harika!

Ve çocukluğumdan beri hayranı olduğum sanatçı Türkan Şoray... Hem oyunculuğuna, hem havasına, hem kişiliğine hayran olunası insanın, sanat hayatını anlattığı kitabı çıktı. Kapakta da benim en sevdiğim resimlerinden biri. İsim rengi harika... 
İstiyorum... İstiyorum.. 


Bu gidişle ilk paragrafta bahsettiği kararını uygulamakta çok ama çok zorlanacağı şimdiden belli olan benherneysemo, kaçıyor... Sevgilerle... 

10 yorum:

  1. İçinde Aşk SAklı benim için Rüzgar Gibi Geçti kadar olmasa da son dönem en iyi romantik kitapları arasında yer almaktadır. Çok beğenmiştim. Tatlı Tuzak'ı da okudum. O fena değil. Okuna bilinir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Judithsever bir insan olarak İçinde Aşk Saklı'yı okumayan bir ben kalmışım hissi var zaten uzun zamandan beri :)Yazarın en beğenilen kitabı o ve Sonsuza Kadar gözlemlediğim kadarıyla. Sonsuza Kadar Mükemmeldi! Ama favorim Westmoreland erkeklerini de özledim,okunacaklar sıramda üstlere çektim bu kitabı :) Tatlı Tuzak ise benim yazarın basılmış bir şekilde okuyacağım ilk kitabı, umarım ben de beğenirim. Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  2. lux sersini duymamıştım off şu seriler. Judıth Mcnaught hastasıyım tüm çevrili kitaplarını okudum tavsiyem içinde aşk saklıdan önce düşler kralllığını okumanızdı çünkü seri düşler krallığı ile başlar. Gabrieli bekletmekteyim. Cehennemdeydi arafa yükselmiş Allahın izniyle 3. kitapta dünyaya yerleşecek:)) seri tamamlansın alıcam. Seçtiğin kitaplar yine tam benlik:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de of ama aldığım tüyolara göre obsidiyen hush-hush serisinden bile güzelmiş :) Düşler Krallığını okudum canım, hatta bir süre Ah, Royce <3 diye gezmiştim :) Favorim de Westmorelandlardır :p Gabriel'in ikinci kitabı Gabriel'in Coşkusu olarak çevirilecekti Allah'tan yayınevi cehennemden sonra coşku kelimesinin saçmalığını fark etmiş olacak ki araf olarak çevirmiş ki Gabriel üniversite ve Julia konusunda arada kalacağı için güzel bir seçim. 3. de de dünyamıza dönemeyecek malesef cennette olarak çevirilecekmiş :) Yorumun için teşekkürlerrr :)

      Sil
  3. Gabriel ve Obsidiyen benimde listemde. Ama elimdeki kitapları bitirmeden kitap almama kararımı uygulamak istiyorum :) Eğer bir kere bu karara uyarsam hep bu şekilde devam eder diye düşünüyorum :) Bir neden de bu kitaplara kavuşmak için elimdekileri daha çabuk bitiririm diye düşünmem :)

    Bu arada Anna Campbell'i önerir misin? Daha önceden hiç bir kitabını okumadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı kararı ben de uygulamaya çalışacağım, son siparişim Gabriel ve Obsidiyen yarın gelirse :) Daha önce hiç kendimi katı bir şekilde kısıtlamamıştım ama artık gerekiyor, yer sorunu da yaşıyorum :)
      Anna Campbell'la çok fazla romance okumadığım bir dönemde tanışmıştım, Mahrem'den çok etkilenmiştim. Günahın Esiri de iyiydi, Sana Teslim oldum elimde var ama henüz okumadım. Değişik bir tarzı var, erkek karakterleri çok aşırı yaralı oluyor, genelde kendilerini toplumdan soyutlayacak kadar hem de. Başta pek güçlü durmuyorlar yani, üzülüyorsunuz... Ama kızlarımız adam ediyor onları :) Benim farklı bir çizgisi olduğunu düşündüğüm ve sevdiğim bir yazar... Denemek istersen Mahrem'le başlamanı öneririm :) Sevgiler

      Sil
    2. Evde saydım okunmamış 36 kitabım var :o Artık kendime bir dur demem gerekiyordu ondan bu böyle seninde dediğin gibi katı bir karar aldım.

      Anna Campbell tavsiyene uyacağım. Teşekkürler canım :)

      Sil
    3. Historical seven birisin benim gibi, çeşitlilik arıyorsan kalem ve karakterler bakımından, Anna Campbell'a bir şans verebilirsin. Rica ederim canım... :)

      Sil
  4. İçinde aşk saklı okumadığım tek Judith kitabı, bilerek ve isteyerek onu en zor zamanlarıma saklıyorum:) normalde hiç yapmadığım birşeydir aslında, kitabı alıp hemen okumam lazım falan derim; ama işte Judith2in diğer kitaplarını bitirdim ve yazarın kitaplarını Türkiye'de kağnı hızıyla çevirip basıyorlar:(
    Tatlı tuzak'ı okudum, tavsiye edebilirim. Türk bir yazara göre son derece başarılı bir historical bence. Bu konuda Rita Hunter taktir edilmeli :)
    Gabriel Arafta'yı ben de listemin başına almış durumdayım, ilk kitabı çok beğendim çünkü.
    Lux Serisi övgü alıyor; ama fantastik tarzda okuma konusunda çelişkilerim var. Alacakaranlık serisi'ni beğenmiştim, peşine hush hush serisini okuyayım dedim, 2. kitaptan sonraya gitmedimm. Şimdi bu seri için de kuşkuluyum açıkçası...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında İçinde Aşk Saklı'yı denk getirememiştim bir türlü ama şimdi rafımdaki diğer Judith'lerin arasında... En kısa zamanda okumayı planlıyorum, şu seri sonu kitapları bittiğinde, çünkü Westmoreland'lar benim favorim ve o seride okumadığım tek kitap... Ben e-book olan Yağmurla Gelen'i okumuştum, ufak tefek aksaklıklar dışında historical romance yazan bir Türk olarak bence de başarılı...
      Gabriel, ah diyorum :)
      Sanırım pek fantastik sevmiyorsunuz, ben de henüz okumadım Lux'u ama güzel olduğunu duymuştum... Bakalım, umarım şişirme bir ün değildir... :) Güzel yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil