15 Ağustos 2012 Çarşamba

Yeni E-Book Readerım ve El Yapımı Kılıfı :)







Her ne kadar kitap sayfalarını çevirmek, eline bir kitap alıp okumak gibisi olmasa da ben de e-book reader alanlar arasına karıştım. Esas nedenim aslında okumak istediğim bazı serileri alamamam, bazı kitapları bulamamamdır. Ayrıca film de izleyebilmem benim için büyük bir artı. Piyasadaki çoğu model 6 inc ekrana sahipken satın aldığım e-book reader 7 inc. Henüz 1 kitap bitirdim ve okunması güzeldi, memnun kaldım. Bir tek pdf formatında fotoğraf şeklinde olan dosyaları okumak oldukça zor onu da bir eksi olarak belirtmeliyim. Her neyse ben kendisini tüm eksikleriyle kabul etmiştim ancak kılıf konusu da oldukça sorun oldu benim için. Uygun bir kılıf bulamadım. Bu arada çizilmesini de istemiyorum. Kendi işimi kendim görmeye karar verdim ve elimdeki fıstık yeşili polar kumaşından bir kılıf diktim. Profesyonel bir çalışma olmasa da işimi göreceği için benim için yeterli açıkçası :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder