30 Ocak 2018 Salı

Ben Mi Geldim? :/


Tekrardan merhabalar;
Ne zaman yayınlayacağımı dahi bilmediğim bir yazıya başladım az önce. :)
Bir süredir bloga yazı yazamadığımı fark eden oldu mu bilmiyorum ama ben bunun farkında ve ihtiyacındayım.
Öncelikle mazeretlerimi sayayım da bu faslı geçelim isterseniz. Öncelikle 3 ay kadar önce taşındık. Temmuz, Ağustos aylarında ev arama ile başlayan süreç Ekim sonu taşınmamızla son buldu. Doğduğumdan beri yaşadığım evden ayrıldım yani. Ev bulunması, işlemler, eski evi toplamak, yeni evi temizleyip yerleştirmek dahil tüm süreçlerde faal olarak bulunduğum için olduğum yerde uyuduğum çok zamanlar oldu. Hayatımda ilk kez taşındığım pek belliydi yani. :)
Üstüne taşındığımız yeni bir evdi ve henüz internet altyapısı yoktu gibi skandal olaylar sonucu taşınalı 3 ay geçmesine rağmen hala internetimiz yok. 2 ay önce kadar da işe girdim. Ve şu an bu postu iş arasında telefonumdan yazıyorum. Ağlama kısmı bu kadardı; teşekkür ediyorum henüz okumayı bırakmamış olanlara :*
Blog yazmayı gerçekten seviyorum. Yazdıklarımı twitter'da, instagram'da paylaşsam dahi oralarda misafirmiş gibi hissediyorum, sonuna kadar özgür değilmişim gibi. Ama bloga yazdığım zaman evime dönmüş gibi bir his kaplıyor içimi. Yine evimdeyim yani :)
Kimseye özel olmadığını belirterek youtube'dan hunharca kırtasiye, journal vs videoları izlesem de kitap vlogu izlemeye hiç tahammülüm olmadığını uzunca bir süre önce fark ettim. Burda kişileri tenzih ediyorum çünkü birçok kişi izledim ama bana göre olmadığını anladım sadece. Bullet Journal'lar bir yere kadar da Planner'ları da sevmiyormuşum ben mesela. Gönlümce defter tutmayı, kendi düzenimi kendi ihtiyaçlarıma göre oluşturmak daha cazip geliyor ondan belki de.
Çoğu blogger başta itiraz etse de instagrama, youtube'a adapte oldu bile. Ben ise kendimi mülteciden öte görmüyorum diğer sosyal medya hesaplarında. Hele bazı şeyler o kadar çığrından çıkmış durumda ki. Tamamen uzaklaşmak istiyorum her şeyden.
Yayınevleri de kendini bozdu mu desem? Nasıl tabir etsem bilmiyorum. Uzun uzadıya bu konuları konuşasım da yok pek aslına bakarsanız. Ama şu an beni en çok irrite eden şeylerden biri yayınevlerinin birbirlerinin yazarlarına musallat olması. Yazarın bir kitabı ya da serisi bir yayınevinden çıkıyor, bir bakıyoruz hop başka bir yayınevi başka bir serisini, kitabını basıvermiş. Önceden biraz daha saygı ve mesafe vardı. Yayınevi yazarı yarım bırakmıştır, çıkarmıyordur, devretmiştir amenna. Ama böyle yangından mal kaçırır gibi işi kapış kapışa vurdukça gözümde iticileşiyorlar. Bu furyayı da hangi yayınevi başlattıysa tez vakitte tüm yazarları çalınsın diye ummaktan öte gidemiyor insan. :)
Yani ortam boğucu olmaya başladıkça insan içine kapanmak istiyor. Benim de hem içime kapanma ortamım hem de kendimi en çok ifade ettiğim yer burası. Zaten kimse okumasa bile kişisel arşiv tutarım ne güzel diye başlamıştım bu işe. Öyle de devam ederim gibi. İş ki şartlarım beni böyle zorlamasın.
Bu aralar neler okuyorum diye sorarsanız; okumaya vakit bulamadığımda ya da  biraz uzaklaşmışsam romans, tarihi romans ya da yetişkin romanslar daha kolay hatta epey kolay okunduklarından onları tercih ediyorum. Bu süreçte bu türden epey kitap okudum. Bazı serilerin devam kitaplarındaysam baştan başladım çünkü 2014-2016 dönemi bende yok gibi. O dönem okuduğum çoğu kitabı hatırlamakta zorlanıyorum. Baştan okumak da bana iyi geldi, serileri genelde arka arkaya okumayı seviyorum. Kafamda topluca bir yere oturuyorlar çünkü.
Artık bir güncelleme yapmanın zamanı gelmiş gibi hissettim.
Telefondan yazdığım sanırım ilk postumdan  sevgiler :*

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

22 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @İnci; Merhaba ^_^ Ne kadar paralel gitmişiz ev meselesinde. Biz de epey yakın bir yere taşındık eski evimizden. Aynı şeyler. Bookstagramlarla da booktuberlarla da yayınevleriyle de ilgili söylenecek kadar çok şey var ki hiç girmek istemiyorum. Blogda mutluyum, bunu mutlulukla yapanların olması da hoşuma gidiyor. Gerisi teferruat. Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Tüm yazının tamsmına sonuna kadar katılıyorum cınım.:)
    Taşınma deyince tüylerim tikken tikken oldu :)iki yazdır örtmen olarak tatil yapamadık yaz tatilinde taşınmalar yüzünden,bir de bu yılın sonunda Ağrı'dan İstanbul'a tayin istiyciz anam anam deyim ben saa:)) bi oraya bi buraya taşınıp duruyoruz neredeyse üç senedir.:/
    Yayınevleri işi iyice ticarete döktü,bence bir de okunup tanınmayan yazarları da instagramdan bi kastırıyolar hoop kitaplar çok satanlar listesinde yani uzun süredir dikkatlerimin sonucu bu kanıya vardım.😁
    Port sorunu Ağrı'da bizde yaşadık,bence biraz tacizkar ol türk telekoma karşı,ben üç ay iki güne bir kapılarındaydım 🤣 vın aldık iki kardeş,tellerin netlerini yükseltik,faturalı hatta geçtik ve derken ev neti de gelmesin mi.her yerimizden internet fışkırıyoo şu an :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Sunun Harikalar Diyarı, çok güldüm okurken :) Hani trajikomik olaylar silsilesi, güler misin ağlar mısın? Ben gülmeyi tercih ediyorum genelde. ^^ Yayınevleri konusunda çoook şikayetim var Yaradana da size de :p Onu ayrı bir post yapayım diyordum ama içimi dökeyim. Fiyat politikaları, o fiyata karşın çıkan kitabın baskı kalitesinin yerlerde olması, yazar çalmaları, serileri tam ortasında bırakıvermeleri, bir kitabı naylon hesaplar sayesinde göklere çıkarmak, hediye işlerinin saçma boyutlara varmış olması... kocaman bir liste yapılabilir. Ama alan memnun satan memnun şeklinde kendi arz-talep dengesini de kendi kitlesini de oluşturmuş durumda. Bana uymadığı için alarga gidiyorum sadece. Sevgiler :*

      Sil
  3. Yaz yaz,bizde gelelim yorum kısmında tasdik babımda sövelim 🙊🙊🤣🤣

    YanıtlaSil
  4. Bu blog sayfasının sahibi yok mu kardeşim aylardır yazı yazılmıyor diye atara kalkacaktım ki siz yazmışsınız ama böyle olmadı ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hevesleri kursakta bırakmak bizim işimiz Muhtelif Bey :)

      Sil
  5. O halde bu konuda da kimse elinize su dökemez Ben Her Neysem O hanımefendi :)

    YanıtlaSil
  6. Tekrar hoş geldin! Bloğunu okumayı özledim, umarım eski düzenine en kısa zamanda kavuşursun. ^_^
    Yeni evin ve işin de hayırlı olsun bu arada! :)

    YanıtlaSil
  7. Özledim... Söyleyeceklerim bu kadar, kısa ve derin...
    Demekle beraber söyleyecek daha çok şeyim olduğunu fark ettim. :D Bloguna hoş geldin tatlı kız, yazılarını gerçekten özlemiştim. Her ne kadar ara sıra haberleşsek de blog yazılarını okumanın yeri benim için apayrı. Umarım en kısa zamanda internetiniz gelir ve bloga yazacak bol bol vaktin olur ve mutlu mutlu yazarsın. Her ihtimali göz önüne alarak bu dileği dilediğim için boş vaktinde mutlu olmanı da diledim, bunu neden uzattım bilmiyorum. :D Seni her daim sevecek olan kadim dostundan sevgilerle <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Büyülü Ayraç, ben de özledim; hem sizi, hem blogumu. ^_^ hoşbulduk,en büyük dileğim odur. Uzat hem de bir sürü ♡ Ben de seni hep seveceğim kadim ve de büyülü dostum 3:)

      Sil
  8. yer işaretlerimde blog uzun zamandır kayıtlı arada bakıyordum yeni yazı geldi mi diye şuan çok sevindim umarım bundan sonra sizi daha çok görebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mathilda math, böyle yorumlar gördükçe içim ılık ılık oluyor, buna sebep olduğunuz için teşekkür ederim. ♡

      Sil
  9. Hoş geldin, iyi ki geldin yeniden. Blogları daha çok seviyorum ve sevdiğim bloggerların tek tek instgrama gitmesi kalbimi kırıyor :( Sen yazdıkça okuyacak okuyucun olacaktır. :) Arayı çok uzatma lütfen. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Reina, hoşbuldum çok teşekkür ederim :) oralar benim için misafirlik gibi. Bizim tezgah burada :p

      Sil
  10. Yıl olmuş 2018 hala Kütüphanemden Kitap Manzaraları yeni yazı yayınlamamış. Yönetimi istifaya davet ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @MUHTELİF BİLGİ, istifa yok çalışmak ve hizmet var. Amacımız vatandaşa hizmet :)

      Sil
  11. Bunlar hep seçim propagandaları halk uyuma! Biz biliriz vatandaşa hizmet politikalarını henüz böyle söyleyip bunu yerine getiren bir yiğit çıkmadı...

    YanıtlaSil
  12. Ben de blog yazmayı başka hiçbir yerle değişemeyenlerdenim. Yazıyı okuyunca sizinle pek çok konuda aynı şeyi düşündüğümü fark ettim. Bloğa uzunca bir aradan sonra geri döndüm. Ve çook keyif alıyorum.:)

    YanıtlaSil
  13. @krvn, blogların yeri bambaşka. sizin adınıza çok sevindim, takipteyim :)

    YanıtlaSil