15 Ağustos 2017 Salı

Eski Sevgili Yeterince Eski Mi? - Ayşe Nesrin


Kitap Adı: Eski Sevgili Yeterince Eski mi?
Yazar: Ayşe Nesrin
Yayınevi: Artemis Yayınları
 Sayfa Sayısı: 115
Basım: Ocak 2010


Bu mini kitap, kitap alışverişlerimin birinde hediye olarak gelmişti. Neymiş, ne değilmiş diye olduğum yerde karıştırırken okumaya başladım. Ve bitiriverdim. Minicik zaten.

Öncelikle bana göre kitabın adının kesinlikle kitapla bir alakası yok. Eski Sevgili Yeterince Eski mi? deyince ayrıldık ama bir şeyler bitmedi hissi veriyor. Ama hayır. 
Kapattığımda ben bu kitabı neden okudum diye düşünüverdim çünkü çok sıradan bir ilişki okudum. Hani bir arkadaşınız gelip size biriyle nasıl tanışıp sevgili olduğunu anlatıyor gibi bir his. Sıfır heyecan, sıfır merak. Karakterlere de olaylara da karşı içimde hiçbir şey uyanmadı. 

Normalde minik kitap mantığını severim. Kapak müthiş olmasa da ortalama seviyede. Burada da sıkıntı yok. Ancak sayfa aralarındaki tiyatro simgeleri ancak bu kadar itici olabilirdi. Ki ben o simgeyi pek sevmem de, yani burada kitaba suç bulmuyorum. Ve konuya da uyuyor. 


Konudan da kısaca bahsedersek, üniversite öğrencisi Esra'nın tiyatro çalışmaları sırasında tanıştığı ve bu dalda çalışan Murat'la ilişkisi anlatılıyor. Pek sıradan da ilerliyor. 

Soruyorum kendime; bana bu kitaptan ne kaldı?

Dipnot: Kitabı siparişten çıkan itici ayraçla okuyup içinde bırakıverdim. 

Sevgiler :*

 

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

9 yorum:

  1. Oldukça çerezlik bir kitaba benziyor ama yine de kitap hediye etmeleri ne kadar güzel. :) Daha önce bana hiç hediye edilmedi maalesef. Olsun. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @irem akay okuoku arada böyle jestler yapıyor :) çerezlik olsa hani hoştu ama boştu diyebilirdim. Bu kitabın hoş bir yanı da yoktu maalesef 🙈

      Sil
  2. Adı hoşuma gitmişti aslında,kapak da fena değildi,böyle bir şey beklemiyordum.
    Yine de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aysel ben de böyle bir şey beklemiyordum 😂😂

      Sil
  3. İtici ayracı içine bırakman çok şirin geldi. :D Bazı kitaplar çok "Sebebi neydi ki?" tarzında yazılmış, o duyguyu en son Düğün Ziyafeti diye bir kitapta yaşamıştım. adı yanlış olabilir ama sonunda gelinin annesi yanlışlıkla damadı yiyordu. (Sebebi neydi ki?) Ben de o sembolü pek sevmem bu arada, öyle bir mini ayracım var ama kullanasım gelmiyor tatlı kız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutunun içinden ilk gelen ayracı alıvermiştim. Fark edince 'Allah muhafaza' demişim 😂 Kitapla birlikte veda etmek iyi geldi. Senin okuduğun kitap da tam ziyafetmiş :p 🙈😂 seni görmek güzel tatlı kıs :*

      Sil
  4. Satılmadığından hediye olarak gönderilmiş sanki. :)

    YanıtlaSil