13 Haziran 2017 Salı

Aromalı Türk Kahveleri (Dağ Çilekli, Gül Lokumlu, Karamelli)


Merhabalar, 
Artık rahatça ve bolca yazarım diye düşünürken eski kabuslarımdan biri tekrar hortladı ve klavyemin bazı tuşları menfi bir olay sonucu çalışmaz oldu. Yakın zamanda tamire gidecek. 
Ve taslaklar üzerinden gideceğim sanırım bir süre. 

Sade Türk kahvesini pek bir severim. Aromalı kahveleri de. 
One Better Day sağolsun bana bazı aromalı Türk kahveleri göndermişti. 

Onlarla ilgili fikirlerimden bahşedeyim dedim. Daha önce damla sakızlı Türk kahvessevgimden ŞURADA bahsetmiştim. 

Gelelim denediklerime;


Karamelli Türk Kahvesi
Tam bir karamelseverim. Ama böyle alttan yanık gibi bir tat&acılık gelenlerden hiç hoşlanmam.
Bu kahveyi ilk denediğimde vasatla ortalama arası gibi gelmişti. O acılığı sanki hissetmiştim. Ancak ikinci denememde tadı oldukça iyi geldi ve o gün bu gündür içiyorum. Hayatımın kahvesi, onun için ölür ve öldürürüm diyemem ama iyiymiş. Severek içiyorum.



Dağ Çilekli Türk Kahvesi
İşte burada bahsedeceğim kahveler içindeki favorim. Buram buram, mis gibi bir çilek kokusu. 
İlk biten de buydu, ailecek çok beğendik. 



Gül Lokumlu Türk Kahvesi
Ağzınızda ikram edilmiş lokumla kahvenizi yudumlamış gibi bir tat. Pek nostaljik, pek tatlı. 
Vazgeçilmez bir tat değildi ama bunu da severek içtim. 

* * * *

Sonuç olarak ben bu aroma işini pek bir sevdim. Türk kahvesine çikolata kreması, çikolatanın kendisi, soda gibi şeyler katmayı tercih etmem ama aromalar sevilesi. 
Bir de dikkatimi çeken minik bir detay eklemem gerekiyor. Bu tarz aromalı kahveleri uzun süre bekletmeden tüketmek lazım. Bekledikçe aromasını kaybediyor. 

Sevgiler :* 

 


Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

3 yorum:

  1. gerçekten kahveyi sevmeyen biri olarak benim bile canımı çektirdiniz,
    mutlaka bende denemeliyim en azından bir tanesini ; tarifinide yazarmısınız :)
    afiyet olsun size , hoşçakalın güncel kalın

    YanıtlaSil
  2. @Ethem Bakır Maalesef bunlar hazır kahveler :/ Sadece yazıda linkini verdiğim Damla Sakızlı Türk kahvesini kendiniz de yapabilirsiniz. Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Rica etsem bir instagramda dm nize bakar mısınız lütfen

    YanıtlaSil