22 Mayıs 2015 Cuma

Bir Gün Doktor ve Sherlock Gelse, Sorsa...


Tam bir Sherlock Holmes ve Doctor Who fanı olduğumu biliyorsunuz. Benim gibi Wholock olan kişilere her daim sorulan bir soru vardır. O kadar çok karşılaştım ki, ben de sizlere bu soruyu sorayım, hem de kendim cevaplayayım dedim. 

Soru şu: 
Bir gün Doktor ve Sherlock gelse. Doktor size yol arkadaşı olmanızı, birlikte uzayın ve zamanın derinliklerinde birlikte dolaşmayı, maceradan macerayı atılmayı teklif etse. Sherlock da örümcek ağına dönmüş suç şebekesinin derinliklerinde akıl oyunlarıyla dolu bir dünyaya birlikte girmeyi, en yakın dostu ve kişisel bloggerı olmanızı teklif etse. Hangisinin teklifini kabul ederdiniz?

Allah'ım! Çok ama çok zor bir soru. Küçük yaşımdan beri zaman yolculuğuyla yakından ilgiliyim, neredeyse bu konularla aşk yaşayarak büyüdüm, gökyüzü beni inanılmaz cezbediyor. Ve Doktor gibi biriyle (özellikle bu 10. Doktorsa) hem uzayın derinliklerini keşfetmek, hem de zamanda geri veya ileri gidebilmek... Benim için tarif edilemez duygular bunlar... 


Diğer yandan zekasına, düşünme prensiplerine hayran olduğunuz; dehasına yakından tanıklık etmek istediğiniz bir kişi: Sherlock Holmes. Ne kadar safi beyin olarak tanımlansa da sizin için uygun görülen "Watson"lık kadrosunda sizi nasıl güzel bir dostluğun; beyin ve kalp gibi birbirini tamamlamanın beklediğini biliyorsunuz. Akıl almayacak olaylardan, en korkunç suçlara, en kötü dehaların  da olduğu bir dünyaya adım atacaksınız. Ee, bu taraf da tarifsiz duygular? 

Siz olsanız kimin teklifini kabul ederdiniz? 
Bu soruyu ilk duyduğumdan beri aklımda tek bir cevap yanıp söndü. 

Ben olsam Doktor'un teklifini kabul ederdim. Doktor'la maceradan maceraya atıldıktan sonra beni bu sorunun sorulduğu ve seçim yapmam gereken ana götürmesini isterdim. Bu sefer Sherlock'un teklifini kabul ederdim. :) Hahaha, hala gülüyorum kendime. Serde Sherlock ve Doktor varsa biz Wholock'lar böyle oluyoruz işte. Ki buna benzer cevapları da çoğu kişiden duydum. Ne yapalım; ne yardan geçebiliyoruz, ne serden. 


Ha, bu arada; sadece Wholock değil, bir SuperWhoLock'um ben. Yani Doktor ve Sherlock'un yanı sıra Dean&Sam de gelip teklifte bulunsaydı; ne kadar TeamCas olsam da kabul etmezdim, anacım.
Bilirsiniz, Dean&Sam'in yanında 3. olan kişiler er geç ölüyorlar ya da acı bir şekilde geride kalıyorlar. Bu kadarını yüreğim kaldırmaz. Ama Doktor'la gezerken bizimkileri ziyaret edebiliriz. :)
Cas'le Matt'in konuşmasını görmek isterdim bu arada. :D Eminim çok iyi anlaşırlardı. 

Bu arada ŞU VIDEO'yu da izlemenizi tavsiye ederim. Harika olmuş. Buradaki gibi Doktor'la Sherlock'u da kaçırabilirdik. :) Bu da güzel bir fikir. Sherlock yanımızdayken uzay barışı diye bir şey olmazdı gerçi. :D Bu arada John, I am so so sorry. :( 

İşte böyle canlar. Peki, bu teklif size gelse, cevabınız ne olurdu?


DİPNOT: Bu yazı da uzun zamandır taslaklardaydı diye notumu düşeyim. Son zamanlarda neredeyse örümcek ağı bağlayan Taslaklar kısmının tozunu aldım resmen :)

Hayallerinizin hep böyle eğlenceli olduğu günler :)

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

11 yorum:

  1. Sherlock' un yaveri olurdum sanırım :) En nihayetinde Dr. Who' yu izlememiş biriyim :)

    YanıtlaSil
  2. Tabi ki de Doctor *.* Hiç düşünmeden Doctor'la uzayı tercih ederdim :3 Hele de 10. Doktorsa *.* . Nedensizce birden heyecanlandım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10. Doktor candır *_* Ben de yazarken çok heyecanlandım *_* Sanki kapıma gelmişler de iş tercihe kalmış gibi :D

      Sil
  3. %10000000 doktoru seçerdi!! Her ne kadar WhoLock da olsam Whovian kısmım biraz daha ağır basıyor ;) O yüzden Sherlock kusura bakmayacak 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl seçilmez? *_* O maceralara, hem de doktor gibi bir adamla atılma imkanı nasıl reddedilebilir *_*

      Sil
  4. Sherlock tabii ki. :)

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle bende wholockum hatta bende superwholockum hatta bende teamcas kskdkskdkkd her neyse sanirim ben doktoru seçerdim doktorla sherlockun yanina ugrayip o olaylarada hakim olabilirdim hem. Sonuç olarak tüm uzay ve evren söz konusu. Ve doktorla özellikle 11. Doktor yasayacagim anlari düşününce daha agir basiyor çok özür dilerim sherlock seni de çok seviyorum 😃

    YanıtlaSil