22 Eylül 2014 Pazartesi

Lara Adrian İmzalı 'Gece Yarısı Tuzağı' Yorumu (The Midnight Breed #5)


Kitap Adı: Gece Yarısı Tuzağı
Yazar Adı: Lara Adrian
Orijinal Adı: Veil of Midnight
Çeviri: Deniz Güçlü
Yayınevi: Epsilon Yayınevi
Sayfa Sayısı: 358
Basım: Mart 2013
Seri Adı: The Midnight Breed / Gece Yarısı Nesli #5

Seri Sıramalası:
#6  Ashes of Midnight / Gece Yarısı Külleri – Andreas&Claire
#7 Shades of Midnight – Kade&Alexandra
#8 Taken by Midnight – Brock&Jenna
#9 Deeper Than Midnight – Hunter&Corinne
#10 Darker After Midnight – Chase&Tavia
#11 Edge of Dawn – Kellan&Mira 
#12 Crave the Night – Nathan&Jordana


'Gelecek şaşırtıcı olabilir, özellikle de ona hazır değilsen...'

Lara Adrian'ın Midnight Breed serisinin yeri bende apayrı. Soylu savaşçılarımızın dünyasının bir parçası oldum artık... Bu ahval ve şerait altında Lara'yla röportaj yapmayı inanılmaz istiyordum. Nisan sonu iletişime geçtik. Çok ama çok tatlı bir kadın. Ancak o dönemdeki yoğunluğu nedeniyle tekrar iletişime geçmemiz için bir tarih verdi. Eğer bir aksilik olmazsa umarım röportaj yaparız. ^^
Bu duruma üzüldüğü için bana imzalı kitap göndermeyi teklif etti. Öldüğüm andır *_* 
O süreçten sonra asistanı Paula'yla iletişim kurduk. Çok tatlı biri ^^


Asıl şaşırdığım nokta ise 20 Mayıs'ta kargoya verilen paketin 31 Mayıs'ta elime geçmiş olması *_*  Çok hızlı elime ulaştı. 


Paket içeriği inanılmazdı. İmzalı Gece Yarısı Tuzağı Türkçe baskısı^^ İmza baskı değil gerçek. Serinin ayraçları, soy eşi dövmeleri ki görünce wooaaa dedim, kesinlikle bir gün kullanmak isterim; serinin kalemi ve kalemliği. 
Benim için sevindirici bir hediye oldu bunlar. Paula'ya blog ikizimin de Lara okuru olduğunu, seriyi aramızda çok fazla evirip çevirip konuştuğumuzu anlatmıştım, kalem ve kalemlik hariç ikizime de yollamış ^_^ Gel de tatlı deme. 
Ayrıca fazladan bir ayraç seti da var o.O


 Serinin kitaplarını kendi ayraçlarıyla okumak ise paha biçilemez B)

Lara'ya ve asistanına tekrar teşekkür ediyorum. Ve yorumuma geçiyorum :*

---
Serinin buraya kadar olan kısmını okumamış olanların yorumumu okumasını önermem. :(
---

İlk nesil ölümleri gittikçe yayılmış, dünyanın birçok yerinde ilk nesiller tek tek avlanmaya başlanmıştır.  Düzen ilk nesilleri uyarmak üzere savaşçılarını harekete geçirmiştir. 
Gizli saklı bir hayat süren Sergei Yakut'u bulmak ise Nikolai'ye düşmüştür. 

Nikolai, Yakut'u uyarmaya gittiğinde kendini çok daha tehlikeli ve karmaşık işlerin içinde bulur; üstelik gizemli, savaşçı ve güzel Reneta'ya da karşı koyamamaktadır. 

----

Nihayet sarışın vampirimiz Nikolai'nin sırası... 
Reneta hiçbir zaman ailesi olmamış, yalnız ve varolmak için bazı şeylere göz yummuş kararlı, inatçı, gururlu bir kız. 
Ben sevdim... 

Ana hikayeyle yan hikayenin iç içe en çok girdiği kitaplardan biriydi bana göre. 
Dragos olayıyla, savaşçılarımızın soy eşlerini bulma konusu o kadar bağlı ve iç içeydi ki okurken çok hoşuma gitti.

Lara her kitapta farklı bir şey yazıyor ve seri tek düze gitmiyor. Örneğin bu kitapta ilk kez bir soy eşi, soy eşi olduğunu biliyordu. Kitabın en başında bahsedilen bir durum olduğu için spoiler saymıyorum. 

Mira'yı da inanılmaz sevdim. Diğer kitaplardan bambaşka yanlardan biri de buydu bence. Kim olduğunu okurken öğrenirsiniz diyeyim ^^ 

Temponun düşmediği harika bir Lara klasiği daha.

Andreas'ın hikayesiyle ilgili öyle bir parantez açıldı ki 6. kitaba hemen geçmek istedim *_* 
Heyecan dorukta!

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

4 yorum:

  1. Önerini dinledim ve seriyi okumadığım için yorumunu da okumadım. :) Ama inan bana seni fazlaca kıskandım.Yaaa çok şanslısıııın. :) Tebrikler ve teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Gönül ister ki çevrilsin ancak yayınevinden uzun süredir ses seda yok. :/

      Sil